Одним из важнейших этапов работ, а проще сотрудничества с Вами является сервисное обслуживание, гарантийный и после гарантийный ремонт. Многие хозяева коттеджей, не заключают договора на после гарантийное сервисное обслуживание, обрекая себя на всевозможные неудобства при возникновении неполадок с оборудованием. А причиной большинства неполадок в оборудовании является не своевременное проведение технического обслуживания оборудования. В нашей структуре, с самого начала существования имеется отдел, специалисты которого производят плановое техническое обслуживание оборудования воздушного отопления, а также не плановые выезды по звонку, в кратчайшие сроки устраняя неисправности.
Cервісна книжка
м.Київ вул.. Полярна 8Е тел. (067) 65-666-52 ; 229-33-77
www.airheating.com.ua
Шановнийспоживач!
Ви придбали обладнання до повітряної системи опалення ( кондиціонування..) ____________________________________________________________________________________
Обладнання відповідає вимогам, що встановлені в:
- ГСТУ 3-39-68-95 «Пристрої газопальникові для котлів і побутової техніки тепловою потужністю до 0,115 МВт;
- ГОСТ 27.410-87 «Надежность в технике. Методи контроля показателей надежности и планы контрольних испытаний на надежность»;
- ГОСТ 5976-90 «Вентилятори радиальнне общего назначения. Общие технические условия»; ГОСТ 10921-90 «Вентиляторы радиальные и осевые. Методы азродинамических испытаний»;
- ГОСТ 26548-85 «Воздухонагреватели. Методи испытаний»;ГОСТ 27570-87 «Безопасность бытовых и аналогичных злектрических приборов. Общие требования и методы испытаний».
Виробник гарантує відповідність товару вимогам зазначених нормативних документів та відповідну роботу обладнання за умови виконання споживачем правил, які викладено в "Інструкції з монтажу та експлуатації" та наступному документі. Уважно ознайомтесь з умовами гарантійних зобов'язань перед введенням обладнання в експлуатацію. Технічні дані на обладнання викладені в "Інструкції з монтажу та експлуатації".
ГАРАНТІЙНІЗОБОВ'ЯЗАННЯ
1. Гарантійнийтермінексплуатаціїстановить_____місяців,іздняуведенняобладнаннявексплуатацію, але не більше _____ місяців з дня продажу. Протягомзазначенихтермінівкомпанія"Ейр Хітінг" гарантуєусуненнянедоліків, яківиникливнаслідокзаводськогодефекту.
2. Обов'язково, після кожних 3 місяців експлуатації, з циклом 3 місяці +/- 15 діб, обладнання підлягає технічному обслуговуванню (послуга платна, відповідно розцінкам сервісного центру, за цінами дійсними на відповідний період) у спеціаліста вповноваженого сервісною організацією, про що в книжці робиться відповідний запис. Якщо Споживач не виконав дану умову, то гарантійний термін складає 3 місяці іздняуведенняобладнаннявексплуатацію, але не більше 9 місяців з дня продажу.
3. ПротягомгарантійноготермінуексплуатаціїспоживачмаєправонатехнічнеобслуговуваннязгідноізЗакономУкраїни"Прозахистправспоживачів". (послуга платна, відповідно розцінкам сервісного центру, за цінами дійсними на відповідний період).
4. Гарантійнізобов'язаннявиконуютьсятількиувипадку, якщороботизуведеннявексплуатаціювиконаніпредставникомуповноваженоїсервісноїорганізаціїіусервіснійкнижцієповніданіпроспоживача, продавця, тазанаявностізаповненогобезвиправленьівиправлень "Талонапроуведеннявексплуатацію". (Уталоніобов'язковомаєбутивказанийтелефон споживача.)
5. Гарантійнийтермінприпиняється, якщо:
- Обладнаннянепройшло обов'язкове 3-х місячне (з циклом 3 місяці +/- 15 діб) технічне обслуговування;
- уведеннявексплуатаціюаботехнічнеобслуговуваннязробленоне уповноваженоюособою;
- виявленопорушенняконтрольноїпломби, щовстановленапрацівникомсервісноїорганізації;
- виявленомеханічнепошкодженнявиробу.
- виявлені сліди стороннього втручання, зміни конструкції або схеми обладнання, використанні вузли, деталі, комплектуючі стороннього виробника, які не передбаченні нормативними документами.
1. Гарантіянепоширюєтьсянанесправності, щовиникливнаслідок:
· недотриманняправилзмонтажутаексплуатаціїобладнання, яківикладенівексплуатаційнихдокументах;
· невиконаннявимогдіючихНорміПравил, асаме: СНиП11-35-76 "Котельньїеустановки"; ДБНВ.2.5-20-2001 "Газопостачання"; СНиП2.04.05-91 "Отопление, вентиляцияиконди-ционирование"; "ПравилабезпекисистемгазопостачаннявУкраїні"; "Правилаустройства злектроустановок";
· експлуатаціїобладнанняуприміщеннях, дездійснюютьсябудівельніроботи, внаслідок чогопорушуютьсявищезазначенінорми;
· експлуатації обладнання без фільтра або з сильно забрудненим фільтром зворотного повітря ;
· недостатньоїтягиудимарі;
· впливуатмосфернихопадівтаконденсаціїводяноїпариудимарі;
· забрудненнягазу (конденсат);
· дефектівустаткуваннятамереж, доякихпід’єднанеобладнання
· потрапляння в обладнання сторонніх предметів, рідин, комах, тварин;
· дії непереборнихсил (пожежа,затоплення,природні катастрофи тощо),нещасних випадків,навмисних або необережних дій споживача або третіх осіб;
Уцих випадках обслуговування виконуєтьсязарахунок Споживачанаузгодженихз СЦумовиіціни.
7. Унаслідокремонтівабозамінивузлівтаагрегатівгарантійнийтерміннаобладнанняуціломунепоновлюється.
8. Обладнання повиннозберігатисяворигінальнійупаковцівсухихприміщенняхізтемпературоюповітряне нижченіж+5 °С. Гарантійнізобов'язаннянедіютьуразі, якщоспоживачвводитьвексплуатаціюобладнання, гарантійнийтермінзберіганняякогоминув, абообладнаннязберігалосьуненалежнихумовах.
9. Термінслужбивиробу- 15 років. Виробникгарантуєможливістьвикористаннятоваруза призначеннямпротягомтермінуслужбизаумовипроведеннящорічного (щоквартального)техоглядуабо ремонтузарахунокспоживача.
10. На витратні елементи обладнання (фільтри, лампи, картридж, парові циліндри то що) гарантія не поширюється.